Temporärt växthus till tomaterna
.
De var lite för tunga att flytta in till de andra tomaterna i 25 liters krukor som jag tillfälligt ställt in i kallväxthuset 🍅🍃
.
Men det är verkligen inget vackert bygge, det ser rent förskräckligt fult ut och är gjort av gammalt överblivet byggmaterial 😬 Fast tomaterna verkar trivas inne i sitt fula men varma ”växthus” så jag får stå ut med eländet 😂🍅🤗




… och denna blogg handlar om min Trädgård. Plantering, odling och växter ligger mig särskilt varmt om hjärtat och här delar jag med mig av mina bästa trädgårds- och odlingstips av chili, grönsaker och andra växter. Jag har även varit med och grundat

